SKRIVET: 2010-01-31, kl 20:00:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Thjosan bloggen !

Hejsan alla glada och sociala personer osm läser den urtråkigablogg men hoppas att ni skiter id et så blir jag jätte glad !

Ojj , långt välkomsmedelade ^^
Ajjah , som saggt ...
Igår var jag på bio med madde och mandha , skojjsigt värre asså ! , vi såg på " har du hört ryktet om morgans ? " skit bra en film som  jag värkligne rekomenderar ;p , fast amanda tyckteinte den var  lika bra osm madde och  ( och madde och jag sat INTE och skämmde ut oss av skratt x'd ! ) ,  men den var braaig :D

Tillbaka till idag ...

Idag så gick man upp vid halv 7 ;D , stallvärdinna , suuuck -.-' . Stallvärdinna var man ju med självaste issabella , kulsomfasen vi hade nere i hagen du ? ^^ . VI typ skulle kägga ut hösilage höger i stora hagen och då typ vällte min skottkörra, oops :$ , Sen så la vi oss i skottkärrorna och i badkaren ^^ , så det tog maybe 30-40 min och lägga ut 15 hgar med hösilage x'd ....
Ajjah , sen åkte jag hem och duschade lite , fixade tillmig och vetnivad ? , JAg sminkade och gjorde fasen ingenting med mitt hår ! :O , helt otroligt ! ^^) , Men sen så komm maddelilla , vi satt och serriöst skrattytade ihjäl oss åt gammla bilder .. , så jävla kul asså! XD . asså jag klänner att detta inlägget har väldigt mycket smilisar ;P , men shitthat ...  Men sen så kom MAndah hit me jue ! ;) ,vi fixade min header ( nöjd ! ) , och fixade lite men det tog extremt lång tid, men sen så när madde gick hem så klarade amanda faktist av det galant madde xd^^) , Duserduser madde ....
Ajjah , ( de är också ett ord som kommit med kmycket i texten)
asså serriöst !?
JAg känner att detta inlägget blev ett av de tråkigaste och flummigaste med mcyekte smilisar och samma ord och stavfel ^^)

duh amanda ... jag har sökt på ollonborre nu ^^, det var non jävla skalbagge jue !
åhhhhh -.-' suuuck -.-'

Men nu måste jag nog lsuta detta inlägget innan folk dör :$
Kommentera ! :D



Matilda

SVAR: Jaa, den filmen var faktiskt skitbra ju:D



PUBLICERAT: 2010-02-01, 07:42:28 | URL: http://matildaasworld.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: