SKRIVET: 2010-05-25, kl 20:52:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

hemma från udden (y'

hejjsan alla trevliga fillidutter :D
idag var man stallvärdinna dåe . Med hanna ;d
Vi typ mockade , sopade , fyllde på hösilagekärrorna , sopade , släppte ut hästarna , fodrade , allt konstigt ^^
Men vid 11 började vi städa , jag och alicia sopade ridhusväggarna llite, sen så åt vi lite och så ;d
sen så var det ju möte inför showen , jag är på d rööda laget ! :D , haahh , för alla som inte visste ska jag vara med på gymkanan ;)
JAg kom med hanna , emma j och tora ;P , RÖÖÖDAA :D

ajjah , men sen så åt vi lite och var uppe i fiket ;p
sen så mockade jag hanna och alicia ,  sen tvättade vi hästARNA och sen så fixade vi allt , smörjde tills imron , och sen så var väl allt klart tills imorn dåvah , menmen , sen åkte vi hem och ag duschade ich satte mig vid datorn , åt lite och nu sitter jag här igen (;

men nu pallar jag inte blogga mer , vill bara tillägga att jag tycker alla ska komma och kolla på showen imorgon :D , dunderbra


-M

SVAR: Rätt! Grattis Ida, du vann!

Du var den första som gissade rätt på "överaskningen" på min blogg. Priset blir ett par örhängen, hoppas att du gillar dem. Jag skickar ett par bilder via msn när du är inne där.



Pusss♥



PUBLICERAT: 2010-05-27, 20:38:55 | URL: http://matildaasworld.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: