SKRIVET: 2010-05-18, kl 21:28:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

bloggpaus över ? ;o

Är min bloggpaus över tror ni ? , jag vetinte själv , det var ju faktiskt inte så tokigt med en paus .. :/
men jag vill så gärna komma igång med bloggen igen ! :D
fast ingen läser den men jag har faktist sett att det är en stackare som läser den fast jag inte ens skriver längre  ;o
vetifaan vem d kan vara ..
menmen .. Ida har vi typ cyklat .. (:

Vi samlades på skolan 08.30 och från parkeringen cyklade vi först t emma och hämtade henne (:
sen cyklade vi långt men tillslut stannade vi lite på en rastplats , sen så skulle vi cykla till vattenverket. Tråkigt där -.- .. Sen skulle vi åka till dämmen någpnstans vid sjukhuset typ ^^
Där år vi våra pizzaslisar och lite gottigottgott (y'
Och där träffade man även hedvig dåva ;)
HOn skulle kolla på blommor med sin klass sa hon ^^)
Vi gjorde typ samma sak fast vi skulle kolla på djur med några jäwla håvar -.- , skummasom*
ajja .. Sen skulle vi  cykla t något reningsverk där allt avloppsvatten kom in. USCH FY OCH BLÄÄ ! är min kommentar . Det låg typ tops , bindor, rakblad ( ;o ) , och asså ALLT som man kan slänga ner i toaletten ;O
ffyyy ! :'(
Menmen , sen skulle vi typ cykla t vattentornet och cykla lite , där såg jag mitt gamla dagis ;o
ochmatilda och jag gick runt heeela vattentornet och klättrade typ på stängslet xd , vi har inget liv ..
När vi hade varit där e stund så skulle vi cykla hemoch matilda och jag tog täten och cykla fortsom* (y'
Sen så såg jag amanda och ´jag skrek allt vad jag hade : AMANDAAA !!
men hörde hhon när jag skrek ? : NAEH !? -.-
menmen .. Sen ringde jag typ henne 100000000 ggr , tillslut svarade hon :D då var vi vid stoklas ! -.-
jag bah , asså jag har cyklat efterdig i typ 10 min och ringt och skrikit men har du märkt mig , nää .. :/

seng ick vi på kören , gick igenom d vi gjorde förra gången typ (:
kuligt , sen var jag matilda och amanda på gården en liten stund , men vid 5 skulle jag och mandha hem :L
så vi cyklade hem och där åt jag och satte jag mig vid datorn ^^

och här sitter jag nu ! , fast har haft en liten paus xd
ajja ..

Imorn äre möte på udden vid 19.30 (:
ska jag o hanna gå på ! (y'
hartyp saknat udden .. och det brukar jag faktist inte göra ^^
ingenilla .. bara jag har liksom inte sagt , neej jag ska t udden men jag har inte tänkt typ ojj jag saknar udden för mycket , jag nmåste åka dit lixom ..

jag tänkte på en sak , jag tror ajg har skrivit ganska mycket ^^


ett sort TACK till aalla små sötnosar som orkade och vågade framför allt läsa detta inlägg ;D


Pussokjaamskummbanaan ♥


mtilda

jag skulle oxå på mötet i mon ju...



PUBLICERAT: 2010-05-18, 21:51:19 | URL: http://mathildaa.weebly.com
madde

det är jag som är den lilla stackeren som läst din blogg hela tiden...



PUBLICERAT: 2010-05-18, 22:02:36 | URL: http://www.maddepeterson.blogg.se.
Hahanna ^.^

Hahh,jag läste hela...stackars mig!!! skojja bara x)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: