SKRIVET: 2010-02-25, kl 15:26:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjheenarebloggen ((:

Nu sitter man här framför datan meedans maddeälskling♥ , sitter och spelar gamecuube , beroende ? , jaahhaadå ! -_-' .. Just nu spelar hon donky kong banan ( stavning på detta * )
och sen sa hon ,, OH ! , du bloggar ! :D ,min kommentar : ummmm....
hahhh , flumm som vanöogt har vi haft idag och jag har LÄNTAT IHJÄL  mig till simorgon , då bär det av till Malmö dåvah , :D :D :D :D :D : D, Ida goes happy om något ! ^^) hahhhahhhahh ...
Men nu så ska jag inte förstöra det fina ni hade innan mni läste detta och jag är ju som jag är .. tråkig och dán xD
MOAHHHHAHHHHAAAHHAHAHHAHAHAHHAHA !!! :D

slut på det roliga ...

MOHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA !! :D ,

detta blir ett väldigt tråkigt inlägg känner ag men nu kommer lite dagens , vetinte vad jag ska göra så jag härmar dig lite amanda om det är okej ?= , JAHDÅ säger vi ^^... , dålig humor -.-'

Dagens Outfit ((: ♥





Vit/ svart randig tröja: Gina Tricot, 149 :-
Vitt långt linne: BIKBOK : 99 :-
Blå gråa spräckliga Jeans legging: Gina tricot : 299:-

Hår , Borstat plattat , med lite hårspray i (:




Dagens:

Humör: Längtar :D
Tanke: IMORN IMORN IMORN :D ♥
Humor: Tråkig som faan ^^
Blogg : www.petersonnnn.blogg.se ( Maddes  :D )
Låt: Make your one cind of music , I en annan del av köping Xd ♥
Ditsättning: ♥





Hejdåå alla trevliga personer :D ♥♥( hjärtanen e min lilla "ditsättning" Just nu :D )




e e l l e n

Hej ida sötnos!

Vi träffades på Maddes fest, gud vad fin du är!

Kolla gärna min blogg. Hoppas vi hörs oftare!

Kram Ellen <3



PUBLICERAT: 2010-02-27, 21:25:32 | URL: http://eellenas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: