SKRIVET: 2010-02-25, kl 17:51:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hallooouuu igen (: ♥

Tjheena (:

NU märks det nog att jag saknar att blogga lite fetrsom att jag bloggat 2 ggr idaauug :D ♥
Men iaf , till nuet ^^ ...

Maddesööt :* , har just gått hem :( , sista gången ja såg henne innan jag åker till Malmö imorn:( ...
Vi hade kuul idagkan man säga och hon gjorde en jätte fin bild till mig , Titta :D ♥  , älskardiigmade ♥♥♥♥


aww :*





Ajjah...

Så dagen idag har väl varit  väldigt lyckad :D , OCH JAG LOVAR ! :D ; JAG SKA BLOGGA HELA HELGEN :D ♥


påtalomMAlmö :D ...

Jag skaju åka till melodifestivalen på lördag :D , och då ska jag ha med mig mitt "plakat " xD , kolla gärma efte det . sitter nästan längst bak på marken :D ♥

PS: Gustav va med och gjorde det (:













KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: