SKRIVET: 2010-01-26, kl 20:29:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hejssan bloggen ((:

Hejsan alla ungdomar och tonåringar !

Idag så var skolan seg , vene vf ...
Hanna var väl lite  mer social idag , suck -.-'
På maten spelade jag neger och president med Madde Mandah och Emilia [:<3
Skojjigt' ! , ag och amanda blev ju president och vice hela tiden fast jag blev mest vice :( ^^
Efter koslan var det kören , skojjigtskojjigt ! ;P
Vi sjöng ju huuusvaaggnneen :D
Så jävla kul ! xd
Men iaf , efter kören gick jag hem , typ satte mig vid datan , Men sen så gick jag till gåtrden med Mandah :D , kulsomfan och daamp hade jag på tangentbordet -.-'  , suuuuuuck  '!
Sen gic, jaghem och åt och ksull igentligen kommit till Amanda sen men dt blev försent ((:
Aja , en lyckad dag (a'

Pusss '




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: