SKRIVET: 2010-02-09, kl 19:39:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjhoosan ! ((;

hej alla som läser detta ! , idag så var skolan super (y) .. Var inte så " stressigt idag " ^^ . på matrasten spelade jgakort med bästaste sysstrar <3 ..
Kulsomfanhadevivälantarjag? xd.. , Vi lsutade vi 1 idageftersomatt susanne var bort :D , så jag åkte till gården med molly och emma och där varju också ebba och lovia ;] , kulkul ,.... , sen så gick jag till skolan igen och hämtade nellie , madda och gustav för vi skulle till kören men nellia skulle tydligen gå ut med hunden -_-'
Och så var vi bara tre....
Mn vi hade kul vi som var kvar du ! . Efter kören åkte jag till gården med amanda och nellie :D . Där var vi till typ 5 kanske ? , då gick jag och amanda hem till mig så åt jaglite .. (:  Sen gick vi till mandha och packade hennes saker för hon ska ju sova hos madde i typ 2 nätter :D... ajjah .. Sen så gick vi till gårdeni gen och sen kom madde :]] , Nellie !?, DISS !? xd ...
Men sen så skulle madde och amanda hem så då gick jag också hem och vi tog sällskap lite.. Sen så kramade vi hejdå och en gick jag hem och sökte på konkelbär ,det var något onkel konkel sak ;s  ?
Ajjah...

NU orkar jag inte blogge mer så hejdå och de flesta som läste serman ju imorn :D <3

HEjdå !


hannah

snygg blogg.Anmäl dig gärna i min tävling man vinner en Design och en rabbat kod till sveriges tstörst smyck butik.



PUBLICERAT: 2010-02-12, 14:50:44 | URL: http://ohay.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: