SKRIVET: 2010-02-07, kl 19:24:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjhooosan bloggen ! :}

Hejsan ! , Idag så vaknade man upp brevid Mandha och Nellie (L) . Kul som fan hade vi igår ^^ ...
Vi drack cola och åt godis och tittade på SAW VI ( 6 , tyckte det var coolt med roomerska siffror x'd )
Amanda seriöst dödade ju nellies och min hand >.<' ... Jag somnade typ först , jag tror jag måste skaffa en sån dära grejj till min näsa för amanda och nellie sa att jag snarkade som fan ! ... Vilken bortskämmning alltså ! :@
Ajaah ! , Förästen min katt är smal igen !  :D , 3 styckna bidde det vah .. en hona och 2 hanar ..
Ajaah , tbx till översovningen ..
Jag vaknade då först ^^.. som vanligt -.-' . JAg låg och tittade på amanda och nellie i typ en halv timme sen somnade jag och vaklnade på golvet precis bredvid amandas madrass ^^) . Och de hade inte vaknat än !*suck* .
Menmen , man la sig till rätta igen och somnade inte men det var jätte läskigt för gfilmen vi såg kvällen innan sattes igångigen ;o , scaryyyy (a'..
Ajjah ,.. Vid halv 12 så åkte Nellieälskling hem :( <3 , skulle träffa sin morfar ! 
En timme enare åkte Amanda hem också :( <3 , skulle träffa isn mormor ! -.-'
Så var man själv och tittade på kattbäbissarna som kravlade runt ^^
Söta somfan men ända jävligt fula >.<' ... MEn vid typ 5 så gick jag till madde och va lite där ( madde gjorde en makeover på mig ^^)  .. Blev ganska snyggt (y' , loveyoumadde <3
Men vid typ kvart tio i 7 så gick man hem genom den SKIT FÖRBANNAT läskiga skogen , buuuuuuuhhuuu :(

Ajjah , nu sitter man här och designat ombloggen lite ;]

Hejdå ! ((:





Matilda

SVAR: hahhha knappast han var as bra!!!:O



PUBLICERAT: 2010-02-07, 19:48:10 | URL: http://matildaasworld.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: