SKRIVET: 2010-02-24, kl 21:52:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

TJENARE IGEN ! :D

Hejsan alla som just nu läser detta , nu harjag haft en 2 veckors paus och det var faktist riktigt skööönt xd , fast nu tjatar madde på mig att man sk ablogga så nu får det vel bli så då ! (: , Just nu är det sportlov och om 2 dagar sitter jag på tåget till Malmö :D  ♥  , ME LIKE :D ♥.
Men efter det så är det ju tyvär skola igen -_-' ! , blir väl kul att träffa alla igen men lektioner och sånt shit orkar jag inte mee ... ! SUCK ! ... ajjah ... blire mpnga ounkter här då ^^ ...

Det var lite sånt skit dåvah ...( punkt igen XD )

Nu sitter man här och läntar ihjäl mig tills på fredag :D , GILLA GILLA GILLA  ♥
Och nu har mitt tangent bord pajjat igen sa nu kan jag inte ksriva de tre sista boksteverna i alfabetet sa dt far bli a och o istallet ... och jag kan inte gora smilisar heller ! ARG GUBBE !!!
SUCK !!!
men jag kommer faktist , har jag bestamt , blogga hela helgen med typ 3 inlagg om dagen .. njae , dt var faktist lite att overdriva ..

men nu ska jag dra till kojjs , smilis , 
 
vi syyns , HJARTA SMILIS .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: