SKRIVET: 2010-02-01, kl 21:13:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Thjooosan bloggen ;]

Hejsan alla trevliga !
Idag har varit en jobbig skoldag , totalt förstörd , med väldigt hårda kommentrarer på lunchen .......
men det kan vi ju skita i !
Efter skolan så var jag och nellie på fritidsgården och idag jobbade geten ( hästen) och anki men pytte kom också sen :D ... ^^
Vi åt lite frukt och fikade lite med mackor ;]  ,kul vare det ...  VI gjorde även , "ramar" , och tog kort och satte i dom ((: ... ( återigen mycket smilisar )
Fast segt var det som itta helsikke ! -.-' , fick vänta typ 45 min för att skriva ut ett papper , då blir man lite seg efter ett tag ! ;o
Men efter det så gick jag hem , åt lite och här hemma var det ju massa trevligt folk ,fast dom träfffade man ju i bara 10 min sen stack man till amanda men henne mötte m an på vägen ihjälfrusen ..
Där stod vi tills nellies pappa hämtade oss och då åkte vi till teatern :D , kul vare det mäd .... fast lite sträng lärare :$.  .. Ajjah ! dit ska man  nästa vecka med och skojjsiskojja lite till ;]

Men nu måste jag gå och lägga mig ! ... Puss till alla som läste , jag älskar er skit mycket för att ni anstränger er och läsa dessa tråkiga texter ...

Hejdå ! :D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: